نازنیننازنین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

نازنین دختر مامان

بله

1390/9/20 15:26
نویسنده : مامان نازنین
827 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ظهر که اومدم خونه مامانی دنبالت دیدم با صدای بلند و واضح میگی بله هر چند که نمیدونی کی و کجا بگی بله ولی تلفظش رو خیلی کامل و قشنگ میگی از دیروز کچلمون کردی بس که گفتی بله ؟؟ دادا؟؟؟بله؟؟؟؟؟؟؟؟ تو گفتی و من هم قند تو دلم آب شده هی صدات کردم دادا جون تو هم گفتی بله، نازنین جون گفتی بله. داشتم به این فکر میکردم که چشم به هم بزنم نشستی سر سفره عقد و میگی بله. الهی خوشبخت بشی عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نازنين
21 آذر 90 22:01
ايشالا
رها مامان ژینو
23 آذر 90 12:15
ای جانم نازنین خانم. انشااله که خوشبخت میشی گل من وقتی مامان به این خوبی داری برات دعاهای قشنگ قشنگ میکنه حتما عاقبت بخیر میشی عزیزم. بوس برای هر دوتون
ستاره
26 آذر 90 15:41
راست میگی بهار جون خیلی زود می گذره.امیدوارم همه بچه ها خوشبخت بشن.نازنین گلو ببوس
nikoo
3 اردیبهشت 91 9:22
الهی.........